måndag 16 mars 2009

Bangkok - fargen forsvinner

Bangkok nu och antagligen mitt sista inlagg innan jag ar tillbaka i kalla Sverige igen. Delade kanslor. Efter Koh PhaNgan drog vi till Koh Samui. Varit dar i tre natter. Valde en lite ode strand for at njuta sista tiden och slippa alla gamla gubbar och yngre thailanskor. Dock har jag legat sjuk i skuggan, fargen forsvinner och jag far panik, hihi. Fullmoon var as coolt.
Har i Bangkok bor vi pa lyxhotel. Skont, pool och allt. Dock gar det knappt att sola for avgaserna, men hoppas att fargen haller sig. Nu har jag skypat alldeles for lange, men jag kommer snart hem sa kan jag beratta allt :)
Ses snart.
Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Skall bli underbart att få träffa dig igen. Saknar dig jättemycket Puss

    SvaraRadera
  2. Saknar dej Amelie<3!,
    du måste komma och hälsa på när du kommer hem även om inte phille är hemma haha x)<3 puss o kram:)

    SvaraRadera