tisdag 3 mars 2009

Liggbat till Koh Tao

Resan till Koh Tao borjade igar kl. 15.00. Vi var framme kl. 07:15 imorse. Smidigt ressett om det inte hade gungat sa javla mycket. Forst akte vi bat till Suteratani, sen bat over till Koh Tao. Detta var en nattfarja, sa alla hade vars nagon dm och ligga pa. Strandberg och jag beddade upp med vara travelsheat, skit mysigt :) Men sen borjade de gunga. Vid halv 2 vaknade jag och var skit aksjuk, fick en pilla, men sedan vagade jag knappt sova mer. Fy for.
Pa dagen innan vi akte traffade vi Calle och Fanny. Jatteroligt att traffa dem. Vi gav dem lite tips a sa. Synd bara att vi inte kunde stanna langre.
Koh Tao verkar jattemysigt. Idag har vi passat pa att ligga vid poolen, for imorgon bytter vi nog till ett annat hotel dar dem har rum for tre personer, for imorgon bitti ska jag och hamta Phille vid piren.
Trott nu eftersom vi inte sovit sa mycket inatt. Vi ska forsoka klattra har pa Koh Tao om det nu inte blir nagot dykcert. Jag blev helt fast vid klattringen, skit kul.
Godnatt alla hemma i Sverige.
Amsan och Strandis

Lite bilder fran de senaste dagarna.





1 kommentar:

  1. ja ni får verkligen uppleva mycket.Härligt att ni har så kul. Ha det nu så bra och hälsa Phille o Strandis. Älskar er puss o kram.
    ps. var blev bilderna av ds.

    SvaraRadera