söndag 1 mars 2009

Krabi och klattring

Nu ar vi i Krabi. Stranden i inte sa mycket a hurra over, men mycket roliga aktiviteter som helst. Vi har paddlat kanot, ridigt elefant, besokt 3 olika oar och klattrat i berg. Klattringen var helt sjukt rolig och en riktig utmaning. Adrenalinet pumpade, skont att fa kanna de igen. Men fy vilken traningsverk kan man har idag. Traffat en gammal klasskompis har i Krabi, roligt, Cilla :) Vi aker harifran imorgon for att aka till Koh Tao, buss och farja, 14 timmar. Tur man har bra bocker och yatzt, hihi. Tva dagar med daligt vader har vi haft nu, men solen tar vist genom molnen for jag ar lite burnad i facet. Syr upp klanningar gor vi ocksa har. Dem blir skit fina, sa roligt. Sista provningen idag :) Min ar beige/champanj. Far se om det blir dykcert nu pa Koh Tao, annars hittar vi sakert pa nagot annat kul. Jag har kopt massa klanningar har i Krabi, 14 sammanlaget nu, men billiga var dem ;P a jattefina. Far bara se hur jag ska fa hem allt, men annars blir det att skicka fram bangkok. Nar vi paddlade kanot traffade vi apor, hade en i mitt kna, haftigt. Maste kila nu, vi ska och ata chokladefondy innan vi provar klanningarna. Gott. Trott pa Thaimat nu bara. Vill ha korv med brod och remuladesas... Tyvarr inga bilder idag. Internet ar megasegt, men massa fina har jag tagit nu. Ni far se nar jag kommer hem. Lovar att gora ett fint album. Ha de bra alla dar hemma. Om tre veckor kommer jag. Phille kommer till Koh Tao pa onsdag, han ska resa med oss anda till jag flyger hem :D
Puss och kram eran Amsan


Lite sena bilder, ligger lite pa inlagget ovan ocksa.










1 kommentar:

  1. Oj vilken resa ni gör. Inte undra på att man blir lite avis. Hoppas ni mår bra båda två. Du får hälsa Phille. Var det inte läskigt att rida elefant? Det gungade väl rätt mycket. När ska du använda alla kläder du köpt? Det verkar vara rätt mycket. Älskar er puss o
    kram

    SvaraRadera